sobota, 6 października 2012

Golasy nad Bałtykiem!!!

No to teraz opowiem wam bo się wydarzyło kiedy byłam na naszym pięknym Bałtykiem ;]
Pewnego dnia tam pojechałam żeby opalić się na czekoladkę ;]] No i w pewnym sensie mi się udało, ale efekt był nieco inny niz sie spodziewałam. Opaliłam się na czekoladkę, to fakt, ale tylko z tyłu ;[[ Nie mogłam chodzić a nawet............. siedzieć ;[[ Och, Bossse.
Ale najleprze było wejście na plażę ;] Nie byłam w Kołobrzegu, tylko gdzieś na mniej zaludnionej plaży. No więc, wchodzimy na tą plażę i patrzymy z lewej strony są ludzie, a prawej - też. Pewnie nie byłoby w tym nic śmiesznego i nadzwyczajnego gdyby nie fakt, że ci z prawej byli................ na golasa, hahaah ;]] Normalne nagietki, czyli naturyści. Masakra, nawet na początku nie zorientowaliśmy się, że jesteśmy na ich stronie plaży <lol> No cóż, tak wyszło. Najśmieszniejsze nie było to, że były tam jakieś 30 czy 20- latki, tylko stare dziadziusie i babunie po 80- tce. Hahahahah, uśmiałam się chyba jak nigdy. Niby nic śmiesznego, że człowiek lubi se tak na goło........., no ale sami pomyślcie : kto jak kto ale taki 80-letni dziadziuś sie nie wstydzi? Wyobraźcie sobie takiego starego nagietka, żeby to wszystko było jeszcze młode, w dobrym stanie a nie takie przeterminowane, to bym się nie czepiała dziadka,ale......... Ach...... A co wy byście pomyśleli, założę sie, żę też byście się z niego brechali, aż by zauważył. To było niezłe przeżycie, hehe. Kto jedzie ze mną następnym razem? Hehe, nie wszyscy naraz, nigdy nie widzialiście nagietków?? ;]]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz