środa, 4 września 2013

Polecam Zmierzch Stephenie Meyer

No może się zaraz za to wezmę, bo rano nie zdążyłam. Chociaż właśnie ściągnęłąm sobie ebooka 2 i 3 części tamtej książki. Zajebista jest. Lekka, łatwa i przyjemna o wampirach i miłości, naprawdę mnie wciągnęła i z całego serca polecam. "Zmierzch" Stephenie Meyer.

Ruski z wyglądu bardzo często są fajne :) Takie blondynki :> No szkoda, że nie wykorzystałam swojej weny na Harry'ego. Taki wdzięczny model.. :) Jak ja nie lubię, jak ty zaczynasz opowiadania i ich nie kończysz. Bo wszystkie się zapowiadają świetnie.. :/
No ale na razie mam nadzieję, że to doprowadzisz do końca :) I o Tym też chętnie poczytam :)

Ja do niego z przyzwyczajenia wpadam, czytam co nowe i wypadam. A że wchodzę od razu na forum to o nowym PR orientuję się z reguły późno :) Jak by było w POlsce to pewnie bym kombinowała jak się tam dostać.. chociaż moim szczęściem to nikt z moich znajomych nie chciałby ze mną pojechać.. :/ Kurczę, muszę na studiach sobie jakichś porządniejszych znajomych znaleźć :) Albo pójdę do Krakowa i z Tobą będę jeździć :D

Oj, co jak co, to wyobraźnię mamy bujną :) Więc powiedzmy, że dalszy ciąg gdzieś był :)
Ja mogę dostawać jeszcze więcej dedykacji, nie obrażę się :D

Ale skoro Ty zamierzasz Tomka odepchnąć, to może ja go pocieszę w hmm.. Carry? (to co o Harry'm było). No przecież będzie biedny i porzucony, taki samotny i w ogóle...Ja oglądałam tak kątem oka bo książkę czytałam i rozgrzewałam się po wieczorze na amfiteatrze.. Hmm.. Trochę niezbyt długi mi ten wpisik wyszedł.. CZeść! 

P.S. Lubię takie starocie jak 16 Days - Gathering Dust.:>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz